ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, January 23, 2012

kesempatan yang tak terduga

hello charming boys and beautiful-with-no-makeup girls.

boys can be charming without touch up sana sini. hell yeah! girls?? make up is their bff. pfffft...

owh okay btw..my last post around august right? gila lama blog ni terbengkalai. dah macam pembinaan terbengkalai pulak dah. mau rugi juta-juta billion jugak nih. damn!

bukan apa..sejak jadi wakil rakyat ni, hidup agak busy. fullstop!

cuma hari ni berkesempatan jenguk sekejap ke teratak warisan ni. muram je suasana..but erm..erm..erm.. tgk kat bawah nih jap..

ambil kesempatan ye korang? BESAR, PANJANG & KERAS tu siapa punya?? err..err..err.. i mean siapa yg post kt situ? yg AWAS,18 SX tu pulak apa cerita? korang nih..respek la sikit..tercemar kesucian den tau..sob3.. sumpah aku x klik laman tu tau..x klik pon...x klik pon..

lupakan yg besar, panjang & keras tu semua..hari ni CNY..so??

Happy Chinese New Year to all Malaysian..we are 1Malaysia. cool. angpaw mari!!!!!


5 comments:

Hanisah Safian said...

hahah samelah dah lame tak update! :D

Nur Kiasatina ^_^ said...

Hi ! Awesome blog ! Done follow u . I will always support ur blog :D .

http://secret-domokun.blogspot.com/

Anyyss Shuhaimi said...

ada gak yang pos kat gua punya chatbox.

Yasmin Aris II said...

rajin2 le update lepas ni :P

Tracey said...

nice simple post, but hey, bukan semua bff pempuan is make-up okey? huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...