ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, June 28, 2009

ahlan wassahlan..selamat datang ke upm..

firstly aku wish congrats la kat adik2, abg2 n kakak2 yang berjaya tembusi upm nie..and yang penting berjaya terpilih memasuki kolej kebanggaan kami, kolej canselor yg sentiasa kekal cemerlang..alhamdulillah..hari ni ialah hari pendaftaran pelajar2 baru upm..tapi x semua yg dftar hari ini..certain kolej je..kolej canselor esok..so hari ni xde la bz sgt kami..just melayan pelajar2 kolej lain je la..ingat!! lemparkan seyuman seikhlas mungkin..kononnyer..korang tunggu je la minggu orientasi nnti..huh!! masak korang..time kami dah lepas..sekarang time korang lak ye..hahaha..

aku sebenarnyer penat yang amat nie..mata pon rasa pedih je nie..sbb x cukup tdo..dah 2 hari aku x tdo ngan sempurna..bila dpt lelapkan mata, oh alangkah nikmatnyer taw x?!! em..dah 2 hari aku tdo kat khemah jaga barang2..n bergelumang ngan nyamuk yang datang berduyun2 menghisap darah manis kami nie.kecik je nyamuknyer tapi bile die gigit,huh!! dahsyat! rasa nak sepak2 je..nasib bek kecik..tampar je la smpai mati..pastu kumpul banyak simpan dalam botol..nanti leh masuk pertandingan pembunuhan nyamuk yang terbanyak! hah..bagus x idea aku..

x sabar betol nak tgk junior2 yang daftar sok..hehe..tapi dengarnyer sume budak PJ..so, mesti sume lasak2..adoyai..cmner nak usha junior nie..silap2 di karatenyer aku nie..hah!! dah patah 18 lak nnti..naya tu..adoyai..dan yang paling x bestnyer, kali ni kolej cnselor menerima pelajar paling sedikit bilangannyer dlm sejarah..kira2 50 org jek..aduss...ntah cmner la nnti agaknyer..berapa kerat la nnti yang daftar..cmner nak wat cheers nnti..aduss....korang..chaiyok3 tau!!!

hah! jap3..nyamuk dah dtg dah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...