ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, June 25, 2009

minggu yang sibuk

lama sudah aku menyepi..bukan ape..time cuti semester je aku mmg xleh online..kat kg xde wifi la..
internet pon xde..broadband jauh sekali..haha..kalo nak surf kene g cc..malas aku!!! dah la jauh..penat..panas!

alhamdulillah skrg aku ade kat upm tercinta..(tercinta la sgt kn)..so aku leh la online sepenuh masa..erm?? awal kan aku balik upm..sebenarnyer aku ade keje menyibukkan diri masa minggu pengurusan pelajar baru nnti..next week budak2 baru daftar masuk..hehe...x sabar nak tgk budak2 freshie..usha jgn x usha!!~

well..this week aku amat bz..penat giler..yela..selama nie kat umah aku mkn tdo jek..bile da wat keje cikit nie..mula la terasa penatnyer..penat giler..mmg penat!!!!! kadang2 tdo pon x cukup tau! tp apakan daya..demi kolej tercinta..aku gagahkan diri jua (padahal...)..penat mmg penat tp enjoy la..hehe..

skrg aku kene jaga khemah untuk GUC..huh!! dlm erti kata lain aku kene tdo kat khemah la..argh! bukan khemah camping tu ha..kanopi..nyamuk byk bai..puas dah aku duk garu2 nie ha..ridsect pon da hbs setengah botol..td ptg ade foging..tp hampeh..nyamuk mcm makin banyak jek..haha..foging knon..wei nyamuk..blah la wei..nyampah dah aku..nak tdo pon xleh..adoyai..sengal ah!! esok mmg aku tdo secukup rasa ah! aku nak tutup hp then tdo puas2..haha..

hah!! nyamuk serang lagik...aku nak isytiharkan perang jap..darurat dah nie..chow!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...