ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, July 16, 2009

action script 3.0

oh my gosh!
subjek kegemaran aku dah kembali..
action script 3.0 yg seakan-akan java programming..
teruja betol aku..damn teruja!!
kawan-kawan sila jgn jeles yep..
seriously damn exciting!

aku skrg dlm lab multimedia programing..
sangat teruja..
dengan demo yang sgt cantik..
juga kondisi persekitaran yang sgt mesra..
sejuk dan nyaman..
disamping komputer yang berada dlm kondisi cemerlang..(padahal)...
tp oleh kerana kecemerlangan yang melamapu..
aku guna laptop aku jek la..
cemerlang sgt komputer nie sampai xleh nak on dah..
huh! rs nak sepak2 je..

action script 3.0..
x penah2 aku belajar semua nie..
tetibe jek suh convert from java programming ke action script nie ha..
apakah?????????
bukannyer senang..
oh..otak aku mengalir keluar jap.
bingung..
camner nak wat nie..
kuliah pon x masuk lagik..
advance betol la demo nie...
semakin teruja ah aku nanti..

oh..switch statement??
hurm..senang je tu..
jap ea hantuk kepala kat meja jap..
senang la katakan..

omg!!
demo dtg..
chow3.....

*camner aku nak sepak org tanpa org tu tau ek??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...