ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, July 06, 2009

aku dan dia

ah! aku kusut..
fikiran aku kusut..
aku ingatkan hidup keseorangan ni bagus..
ternyata aku silap..
setiap orang perlukan teman dlm hidup mereka..
takdir dah tentukan semua tu..
tapi aku berdegil nak hidup sorang2 kononnyer..
sekarang?
aku gak yg merana..
tersepit dalam dilema..

aduhh..ape yg harus aku lakukan?
untuk leraikan kekusutan ini..
dan sinari semula hidup aku..
bila dah hidup camni..baru aku sedar betapa pentingnya dia..
betapa sayangnya aku padanya..
namun ego aku mengatasinya..
aku buang dia dlm hidup aku..
Ya Allah...jika dia ditakdirkan untukku..
satukanlah kami semula..

memang cinta itu buta..
hanya setelah kita kehilangan baru kita menyanyanginya..
namun aku takut..
kehilangannya buat selamanya..
ah! mungkin dia sedang bahagia bersama teman baru dihatinya..
menggantikan aku dihatinya..
buat ubati kesedihannya..
Ya Tuhan..sampaikanlah padanya bahawa aku sayangkannya..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...