ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, March 26, 2010

.: dia sedar tak semua ini berlaku? :.

mode : lagu salam buat kekasih~

aku rindukan suara riangnya..
aku rindukan gelak tawanya..
aku rindukan panggilan manjanya..
AKU RINDUKAN DIA!!!!

hurm..masing-masing bizi dgn tugas masing2..
bizi dgn tanggungjawab masing2..
menjadikan masa aku dan dia amat terhad..
dan menyukarkan kami menghabiskan masa bersama..
kenapalah aku kena belajar?
kenapalah dia kena kerja?
kenapalah dunia ini butuhkan semua tu?

p/s : semalam mimpikan dia..hingga pg td terlewat bangun utk ke kelas..tp bila ceritakan pd dia, dia mcm xde ape2 pon..die x tawu ke aku rindukan die?? ok fine~ aku gila meroyan sorang2..:(

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...