ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, May 15, 2011

| selamat tinggal |

hello baby.

err..maksud aku hello boys and girls.

now aku dah tak tahu bape lama aku tak update diz blog. phew. lama giler kot. kesian readers aku. ceh perasan ada readers. haha.

oh ya.aku now dah tak bergelar student lagi. nice but..but..but..sedih woo..tinggalkan kawan-kawan. hukhukhuk. and masa lepas final paper pon aku tak sempat join diorang semua having fun kat Port Dickson sebab aku ada hal penting. sedihnya. mesti best diorang. dapat spent time masa together-gether.

now aku permanently duk umah sewa area Kota Damansara. alamatnya..err..err..tak perlu gitau kot. privacy. i'm sorry bak kata Amir MaharajaLawak. kihkihkih.

Selamat tinggal Kolej Canselor. selamat tinggal Galeri Usahawan Canselor. selamat tinggat Fakulti Sains omputer & Teknologi Maklumat. selamat tinggal Universiti Putra Malaysia. selamat tinggal kenangan.

ok dah. tu je nak cite. sejak dua menjak ni mood nak update blog kureng sikit lor. apa cerita?? haih~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...