ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, April 10, 2009

april yang sibok!

first of all..
happy besday for myself..
hahaha..thanx to all my fwenz for da wishes..all the best to u all..hihi..

erm..back to my point..xmo tulih pnjang2 nie..pendek jek..dlm 3 page je k..haha..erm..mggu dpn 15 april aku da start final exam for the second sem..shit..aku x study ape2 pon lagik..now, still ade assignment yg belom dihntar..tensen mmg tensen..xde study week lak tuh..mmg agak terkejar2..then ari sabtu nie ade koko lagik..test gak..aduss..dak2 lain da abes koko..tp aku??
shit..aku nak balik..at least sebelom exam..cari ketenangan..tp..hmpeh..koko nie rosakkan plan aku jek..tiket da beli..so, burn je ah tiket tuh..benci3..seriously..sambut besday sorg2 kat upm nie..

15 - 24 is my exam..not everyday la..ade gap..tp gap pon bape ari jek..mmg xde ms nak study pon..kene pndai2 bagi ms ah..erm..insyaAllah aku leh wat..waa..nak balik..

bape hb baru leh balik ea?.26 hb da kene kosongkan bilik.. then 1 mei maybe kene ade kt sini balik..prepare for CIC lak..err..i mean canselor instructor course..yeah!! aku akan masuk hutan..leh ke aku nie..haha...xpe2..belom try belom tau..haha..kursus tuh smpai 9 mei..then jalan2 dulu kat KL nie..baru balik kemaman..haha...plan baik punyer..

jap3..nak tulis dlm buku jap plan cuti nnti..daa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...