ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, March 31, 2009

aku.benci.ko.la....

woi bodoh..
ko nie paham bahase x??
ko nie mmg x sekolah ke dulu??
kalo aku ckp aku x suke ko..
maknenyer aku x suke la..
nape ko nie bodo sgt??
susah sgt ke nak paham ape yg aku ckp??
aku x suke ko la..
aku x suke!!

ko nie kenape??
bengap sgt nie..
kn aku da ckp aku benci ko..
yg ko menempel kat sebelah aku nie nape??
ko mmg suke ganggu aku kn??
dah xde org len ke yg ko leh ganggu?
kenape aku?
aku x suke la..
bodoh!!

woi..ko paham x??
ko blah leh x..
aku benci tgk ko..
aku nie laki..
sebelom aku wat yg bukan2..
bek ko blah..
sebelom tgn aku naik kt bdn ko..
bek ko blah..
ko mmg sial kn..
blah la weh..
paham x??!!

eeii...
aku da cukup bersabar ngn ko nie tau x..
sabar aku ade hadnyer..
jgn smpai aku mengamuk..
kalo aku mengamuk..
teruk ko nnti..
bek ko blah..
blahh!!!

sial la die nie..
nnti ko..

shreeeeeeeettttttt...
ambik ko..
rasakan penangan ridsect nie..
huh..
mampus ko NYAMUK!!!!

p/s : erm..gatal2 bdn aku nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...