ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, March 28, 2009

earth hour

tepat pkul 830 mlm..
senior blok murni : earth hour..earth hour..earth hour..
junior blok murni : ape bende la budak2 nie..menggangu tidor aku jek..
senior blok murni : tutup lampu tuh..earth hour..
junior blok murni : baikkkkkkkkkkkk.....

kawan : eh..tolong3..gelap..ah! diam ah ko..manje..
rakan : sape x bayar bil letrik lak nie..
kawan : woi aku n mandi la..bukak balik!!
rakan : earth hour la..sokong la skit..
kawan : aduh..sabun masuk mata..mn pili air nie..
rakan : nnti aku suluh..jap3..
kawan : jgn!!!!!!

ngekkk..gelapnyer..by the way..ni la salah satu cara nak sokong kempen alam sekitar nie..alah, bukan gelap seharian kn..1 jam jek..aduh..mata aku pedih lak..ngadap lappy dlm gelap punyer pasal la nie..erm..seluruh kolej canselor mcm tgh bergelap..baguslah..sokong kempen alam sekitar..alah, ruginyer xde transport..kalo x leh g tgk KL bergelap..putrajaya pon same..ruginyer..

eh?? mn lak roti aku td? sape ambik nie..sial jek..owh..jatuh bawah meja upenyer..gelap punyer pasal la nie..hp aku kt mn ek?? adusss...x nmpak nie..

erm..susah upenyer kalo bergelap nie..sekaligus mengajar kite erti kehidupan..tgk keluarga yg miskin, yg kdg2 xde sumber bekalan letrik..duduk je diam2 dlm umah..xleh nak wat pape..kesian..kite nie bergelap cume sejam jek..tu pon da rs deritanyer..sayangilah kehidupan kite..bersyukur dengan apa yg kite ade..kerana tidak semua orang bernasib baik seperti kite..

sahabat : wan!! jom mkn..lapor kebulur nie..
aku : ye kejap..nak bebel kat blog jap nie..

oklah..aku out dulu..sokong earth hour..sayangi alam sekitar..hehe..

p/s : gelap + 'gelap' = ???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...