ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, November 03, 2009

akukah?

siapa aku.
apa kondisi aku.
perasaanku.
emosiku.
pemikiranku.
pening bila fikirkan.
terlalu pening.
entahlah.
kata org, manusia berubah kerana manusia.
benar.
atau tidak.
tiada jawapan.

hatiku.
adakah dicipta.
utk disakiti.
cintaku.
adakah dilahirkan juga utk disakiti.
sayangku.
terbit dari lubuk hati.
juga utk disakitikah?
keliru.
krn hati semakin celaru.
dan selamanya haru biru.

penat.
ye penat.
tapi ini aku.
pejuang cinta.
aku akan berjuang.
walau apa pon halangan.
takkan gentar.
walau harus menitis air mata.
aku takkan kalah.
benar.
kerana semangat aku.
luar biasa.
cubalah!

aku.
terus jadi siapa aku.
kerana aku dilahirkan.
utk jadi siapa aku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...