ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, November 10, 2009

:: kenapa aku ::

ya Allah.
aku x tawu ape yg berlaku.
aku tersangat down skrg.
hati aku x pernah ade yg jage.
sedangkn aku terlalu menjaga ati org lain.
nape aku x dpt balasan atas ape yg aku wat.
hati aku x layak utk dijaga ke?
aku sgt bingung.
kenapa aku yg kene jd mangsa keadaan.
kenapa?
kenapa?

die sedang berpura-pura ke.
pura-pura sayangkan aku.
tidak!
aku harap tidak.
sbb aku x pernah berpura-pura.
walau sedikit.
kenapa dia jd camtu.
ape salah aku.
kenapa aku.
kenapa.
kenapa.

air mata dah puas mengalir.
mungkin aku patut biarkn ia mengalir.
selama-lamanya.
kalau itu yg akan puaskn hatinya.
mungkin.

cukup.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...