ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, November 11, 2009

:: bengang ::


aku sgt bengang dgn sekor anjing tuh..eh manusia tuh..sial betol.tahu nak komen jek.tp x pernah ambik tawu pasal gerak kerja. eh ko layak ke jd pemimpin? pegi mampos la kau! nasib baik aku ni reti hormatkn org tua.kalau x, aku dah tengking2 ko kt tgh2 org td babi. sialan. argh..bengang. aku boleh kira dgn jari ah berapa kali kau ambik tawu pasal keje kami. xyah pakai dua2 tgn, pakai satu tgn je cukup. ko tu giler pangkat je kot. ckp pandai.tp habuk pon tarak.wat the fuck. aku x penah rase bengang camni tau x! org dah wat keje tuh, jgn la byk komen. lagipon, keje tu gitau last minit. ingt kami ni xde kej lain ker? terkontang kanting kami nk settlekan tau x? aku baru je kuar dari kete, dgn keadaan penat sbb jadi driver seharian, kau leh lak nk komen2 kn..babi ah kau nie. sial. lain kali ko belajar dulu cara nk hormatkan org sebelom kau nk org hormat diri kau. ko paham??????????? dan aku rasa, ko letak je la jawatan ko tuh. ko langsung x layak!!! adious.




mR choki-coki : maaf semua.aku sgt bengang.aku susah nk marah org tp jgn sesekali wat aku marah oke~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...