ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, August 18, 2011

berbuka bersama rakan seOfis

hello pekerja-pekerja sekalian.

ehem. kerja tu kerja jugak. buka puasa jangan lupa. sesekali berbuka dengan rakan-rakan ofis pon layan jugak kan. cakap banyak tak guna. jom layan.

see? ni semua jejaka-jejaka ribena. kehkehkeh.

makan time. dah baca doa ke belom nih.

himpunan warga TMIS 209. sikit jer?

we love u ols. geli geli geli.

nampak periuk berasap tu?? pergh, marvelous!

ramai tak?

so dah puas tengok pic? kehkehkeh. sila jangan jeles. tengok atas meja tu. bertimbun-timbun makanan. kental beb nak habiskan. paling takleh blah ada budak tu ambik aiskrim setengah jam lagi nak berbuka. sesuai sangat. sampai waktu berbuka, cair dah aiskrim tu. hirup je lah yer. owh okay. lupa nak bagitau tempat ni kat mana.

lokasi : restoran steamboat Flaming, Sunway. (sebelah sunway pyramid)
tarikh : selasa 16 ogos 2011.

ni semua rakan-rakan ofis dan juga ex rakan ofis. kehkehkeh. cayalah korang. terbaik!! nanti hangout lagi yok. muah3. boleh??

2 comments:

nurainimg said...

saya tade pun.

♥ cik kieranaa ♥ said...

best kann bukak pose ramai2. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...