ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, October 30, 2009

::: aku dan dia :::

hati aku tgh duk ketawa kahkah skrg..hepi sesangat..rase nk guling-guling je dlm ujan kt luar tuh..ala-ala cite hindustan tu ha..romantik..i like!! hikhik..naape aku hepi?? sbb aku dpt ape yg aku juangkan..akhirnya cinta berpihak kpd aku..err..mungkin tidak..tp hampir..keliru?? hahaha..elemen saspens sikit yep..damn!

aku tersangat hepi sbb hubungan kami kembali kpd dulu..dan hampir setiap hari aku akan menerima panggilan dari dia..mesej2 tu toksah cite ah..penuh membuak2 inbox aku ha..aku hepi..yeay! hope sgt perkara dulu xkn terjadi lagi..or at least wat ms terdekat nie..sbb aku dah capek..

time kasih cinta..pertemuan kami smlm mengimbau kembali kenangan ms kami mula2 kenal..sgt seronok..x tau nk ckp cmner..tp aku kene la control2 sikit..xyah la melonjak2 kegembiraan dpn die kn..kang jd mcm beruk dpt pisang lak..huhu..pisang?? erm..:p rase sgt sekejap pertemuan kami semalam..ms mencemburui kami..eh? ms pon reti cemburu? apehal? ade aku ambik laki ko ker?? erk?!

semoga kami bahagia..kwn2, doakan kami..pliz..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...