ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, October 29, 2009

:: esok aku exam!! ::

esok aku ade exam SKR3200 - komunikasi dan teknologi rangkaian..final exam tu weh! first paper aku sok.. pergh..seharian aku duk ngadap nota2 tu sume..naik juling mata aku..haha..nota lak sume soft copy..kene la ngadap laptop seharian..mak aih.mmg berpinar+sinar ah mata aku..xpe ah..sape suh study last minit..ni mmg budaya masyarakat melayu kn..suke benor study last minit..pahtu gelabah ntah pape..eh3..aku x gelabah oke~ jam menunjukkan pkul 1.53 am..aku pon mcm dah nk abes study..dah cukup kot bekalan utk perang sok..weh..seharian kot aku study..penat siot! dah jd mcm beruk bilik gak ah ari nie..xde masa sgt la nk jmpe jiran tetangga nk ngajak ngumpat..patot la x lengkap idup aku ari nie..x bergosip upenyer..x mesra nox..er..der~~

boleh ke aku jwb sok nie..tawakal je la ek..insyaAllah..aku dah study..yg penting aku dah berusaha..eh nyah!! sok exam pkul bape ek..owh..pkul 11 ah..leh ah bangun pkul 9..hihi..jap3..time jam pkul 8 ah..bangun awal2 sikit..tgk balik note2 td tu ha..mn la th kot2 ms tdo termimpi mamat ensem nox..dah mak lupe ape yg mak bc td..aih~~

ngantoknyer..penat pon ade..eh3..2 3 ari nie aku sgt hepi..sbb org yg aku syg sgt2 tu dah sudi lyn aku balik mcm dulu2..tp x tau la kalau perkara dulu berulang balik kn..ish..x kot..aku percayakan dia..erm..hope hubungan kami berpanjangan..amin..penat la weh asyik duk mencari jek..kalo dah ade tu, jaga je la leklok kn..hargai ape yg kite ade..hihi..eh ape yg aku mengarut nie..mlm2 ni perut aku lapar lak..chipsmore!! nasib bek ade..haha..kite mkn dulu..!

wish me luck for tomorrow..mau tido..ZZZZZzzzzzzz...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...