ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, October 15, 2009

::: aku keliru :::

kawan-kawan.
kalo aku ade wat salah.
tolong bagitahu.
jgn la pendam.
pastu masam-masam muka.
aku bukan budak2 hingusan.
yg x phm pape.
aku budak yg tau semuanya.
aku tgk pon aku tau ape yg berlaku.
so pliz la.
aku x tahu ape yg aku dah wat.
bagitahu la aku.
supaya aku berubah.
kita selesaikan.
sama-sama.
tolong la.
jgn la camni.
aku xde sape2 kat sini.
selain korang.
aku ade mslh aku sendiri.
jgn la tambahkn lagi.
kita selesaikan sama-sama.
kita kawan kn..


aku betul-betul keliru skrg.kwn2.assignment.peribadi.family.kewangan.sila jgn tambah lagi kekeliruan aku.aku mohon.kerana aku x kuat.aku bimbang kalau aku bertindak luar kawalan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...