ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, December 27, 2009

GUC


Galeri Usahawan Canselor, UPM..

alhamdulillah..stok brg berjumlah hampir rm10k dah abes aku display..thanx to amy, nabil, ikhwan, munie, n org yg tolong..bos aku, si aziany.thanx a lots..penat mmg penat..smpai sekarang sakit pinggang..sbb angkat berat..tp xpe..kepuasan..sgt gembira bila tgk brg2 yg sgt banyak..pelbagai jenis..mcm minimarket.. huhuhu..sekarang sibuk design utk cover page note book edisi khas GUC..insyaAllah akan dipasarkan dlm masa terdekat nie..

betul kata orang..tak kenal maka tak cinta..dulu aku tak suker sgt guc tp skrg AKU SAYANG GUC..buktinya, aku sanggup balik seminggu awal dan uruskan guc tanpa rasa jemu..entahlah..bila tgk barang2 tersusun nie..datang satu kepuasan..bangga bila tgk titik peluh sendiri..


jawatan sebagai pengurus stok membuatkan aku perlu arif dan biasa dengan susunan barang2 dlm GUC..selain menyemai semangat keusahawanan, dapat jugak la aku pengalaman yang bukan semua orang leh dapat..soft skill..penting tuh..hidup GUC!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...