ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, December 31, 2009

.: bienvenidas a la clase de español :.

first time masuk kelas bahasa sepanyol..teruja sangat. walaupon tawu akan kene perkenalkan diri. sbb kelas ari isnin aku x dtg..haha..damn!

señora : (taking the last meeting's attendance). ridzwan..(dengan penuh senyuman)
ridzwan : estoy aqui. ( i'm here. td abu dah pronounce.so leh la sebut)

señora : nope.u're absent last meeting. the answer should be....(bla bla bla..)
ridzwan : lo siente señora. estaba ausente. ahora, estoy aqui. (i'm sorry madam, i was absent.now, i'm here..kecut perut aku nk sebut.)

señora : good!! (sambil senyum lagi kat aku..)

señora : to be affair, u should introducing urself like the others. refer to ur friends on how to introducing urself.(senyuman masih mekar nih!)

ridzwan : hola.soy ridzwan de la facultad informatika. soy de terengganu, malasia.gracias.(hai, saya ridzwan dari fakulti sains komputer. saya dari terengganu, malaysia.trima kasih)

: the end :

kelas yang sgt menarik.kelakar..señora yang sgt funny..asyik wat lawak jer..credit to her..kelas yang sgt x boring..ade2 je señora kami nie..haha..senyum.hilang semua masalah..enhorabuena!!

.ridzwan razif.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...