ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, January 02, 2010

.: kisah Tahun Baru 2010 :.

entri pertama di tahun 2010.

perancangan ke mid valley :
munie : weh sok kite gerok pkul 9 eh blake seme.
aku : pkul 9 mung ke 9 kitorang? (sinis je soalan.)
munie : 9 aku lah!
aku : okey..kejut ah pg sok.

esoknyer...pkul 9.30 am..telefon aku menyalak.
munie : weh mung bangun x g eh?
aku : (sambil senyum kambing tua)..baru bangun..(suara manja ala2 mtk simpati)
munie : ceh!! aku agok doh.
aku : korang gerak lu ah. aku mcm lambat lagi jer nie.

aku pon sambung tido smpai pkul 1.30..kantoi x g smyg jumaat..:p..petangnyer terkedek-kedek ke The Mines. menonton wayang Alvin & The Chipmunks 2..comey siot tikus-tikus tuh..eeiii..ni yg rasa nk bela hamster nih.(kata Amy). then kat ruang legar The Mines ade maskot chipmunks wat show..seronok siot. comey sgt diorg..:)

kisah pulang ke kolej :
hujan..hajat mmg nak naik bas.tp memandangkan hujan yang agak lebat..kami wat keputusan nak naik teksi..maklumlah, duit tengah banyak kan..(poyolah!)..orang tersangat ramai berhimpun diluar The Mines..macam tengah mogok pekerja jer..muka sumer monyok..penat shopping la konon..macam kitorang jugak la..ade teksi sampai..kami terus serbu..dari The Mines ke KC, rm20..OMG!!!!!! terkesima dan tergamam jugak la..cekik darah..huh! tapi masih senyum..maintain.:) deal punyer deal..drebar bagi rm18..tp dia nk cari lagi sorang ah..sbb kami bertiga jer..cari punyer cari..tak dapat..(wtf!!)..drebar terpaksa letak balik harga rm20..sbb dah malam, hujan n penat..kami sebulat bola tenis bersetuju jelah..malas nak berkira sangat..drebar indian..memang la dia nak menang..sangat damn!..dalam perjalanan mulut dia tak abes2 mengomel kolej kami jauh..sebab pintu utama kolej kediaman tutup, so kene lalu jauh..sakit ati jer dengar..kalo tak kejap je dah sampai kolej..dia ingat kami junior, siap jadi tourist guide tuh..kenalkan kami setiap kolej yang kitorang lalu..sampai ke kolej 13, amy pura-pura tanyer..ni kolej ape?..brader tu jawab kolej polis..KONFIDEN nih!!! hahahaha..ambik kaw..credit to amy..tourist guide konon..what the fuck..eh3..tersasul lak lidah nie..azam tahun nie tak nak mencarut..:p..tapi tak pelah..sekali jer kn..:)

***the end***

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...