ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, January 18, 2010

.: perasaan ini harus ditimbus sedalam-dalamnya :.

hari ini aku ternampak lagi.
dia bersama orang lain.
juga kawan aku.
bercerita. jalan bersama.
mesra.
depan mata aku.
aduh! sakit lagi hati aku.
cemburu yang membabi buta.
ada apa dengan semua ini.
tolong.
bantu aku.
matikan perasaan bodoh ini.
perasaan cengeng ini.
bodoh!


p/s : aku tak sanggup dituduh lelaki yg hina.matikan!!!

.ridzwan razif.

2 comments:

RastaMat said...

Meh kat abang Mat meh..
Ala2 cian die ea..
Meh abang Mat tepok pale die ea..
Bagi elok sket meh..

R.I.E.Z said...

hukhukhuk..
abg mat..tolong..=(
hahaha...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...