ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, January 31, 2010

.: majlis makan malam GUC 09/10 :.

tanggal 29 januari 2010.
majlis makan malam dan penyampaian sijil guc.
aku sebagai PENGARAH program.
dibantu oleh saudari Munirah Yahya.
sebagai PENGARAH BERSAMA.
dan kwn2 seperjuangan.
alhamdulillah..selamat diadakan.
walau byk cacat celanya..byk kekurangannya.
tapi syukur..kerana berjalan lancar..sgt bersyukur.
kerana diberi kekuatan utk mengendalikan majlis ini.

terima kasih kpd Kak Shanie, Aziany dan Kak Tim..
byk sokongan dan bantuan yg korang berikan.
terima kasih!!!!
terima kasih jugak buat Asilah, Azimah, Rizaimi, Ikhwan..
bantuan dan kerjasama korang sgt memuaskan.
muchas gracias!
dan buat yg terlibat secara langsung atau tidak.
korang adalah yg terbaik..
SAYA SAYANG GUC.
luv u ols!

pic rekaan aku utk kenangan..khas buat Kak Shanie, Kak Tim & Aziany..:)

p/s : hati terasa sgt lapang bila menerima pujian dari org atasan Kolej..
alhamdulillah..syukur! program pertama aku. serius byk sgt kekurangan..:(

.ridzwan razif.


3 comments:

RASTAMAT said...

dok,
kak tim tu asal mane??
aku macam kenal je..

aziany said...

gud job wan!!

thanks 4 great dinner..jaga guc!!
wan sgt komited dgn guc..
keep on=)

R.I.E.Z said...

thanx aziany..:)
dinner tu x seberapa berbanding jasa korang kat guc..

ingat!
saya sayang guc..

jgn lupekan kami tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...