ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, January 24, 2010

.: hinalah aku selagi kau mampu :.

aku tak mungkin lupakan dia.
biar sekejam mana pun dia.
biar sejahat mana pun dia.
walau seteruk mana pun dia.
aku terima.
sebab hati dan perasaan.
susah aku nak ubah.

ramai yang ketawakan aku.
mengatakan aku gila.
aku manusia songsang.
aku manusia yang tak selayaknya manusia.
tapi siapa kau?
pantaskah kau menilai aku?
layakkah kau mencebik aku?
aku sedar.
aku tak sesempurna kau.
tapi kau silap.
aku lebih mulia dari kau.
kerana aku tak pernah hina kau!

dia datang sinari hidupku.
walaupun kini dia berubah.
tapi dia masih bersamaku.
walau tak semegah dulu.
dia masih ada.
syukur.
dia masih sudi untukku.


p/s : sebak bila dia janji takkan abaikan diriku.

.ridzwan razif.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...