ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, January 14, 2010

.: hubungan persahabatan lebih terjamin :.

kenapa timbul perasaan ni.
aku taknak.
dia sahabatku.
kenapa ada rasa cinta terhadapnya.
hatiku cintakannya.
tapi aku harus tolak perasaan itu.
buang jauh-jauh.
sebab dia sahabatku.
sahabat masa senang dan masa susah.
aku tak mahu.
persahabatan kami tergadai.
sekiranya timbul konflik percintaan.
aku tak sanggup kehilangannya.
mengapa!
mengapa ada perasaan ni.

aku cemburu bila dia rapat dgn orang lain.
cemburu bila dia bermanja dgn org lain.
dpn mata aku.
aku sakit hati.
betul-betul sakit hati.
kenapa.
kenapa timbul semua ni.

hilangkanlah semua ni.
aku tak sanggup.
dia sahabatku.
aku sayangkannya.

.ridzwan razif.

5 comments:

Munirah Yahya said...

sape lok ey wan?

R.I.E.Z said...

rahsia.
aku cemburu bila die rapat ngn org lain.
adussss...taknak!
die kwn aku!!!

RastaMat said...

ni sume soal hati boh..
pandai2la ko nak idop..
semoga berjaya dalam idop ko...

raazak.mohd said...

amy?...rileks ah...salah ke aku tidur bersame?hahahaha

Amy Chucky said...

ajaq gile...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...