ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, January 23, 2010

.: kau ingat senang nak perbodohkan aku?? :.

satu malam ketika aku sedang duty di GUC. hujan renyai-renyai..ditemani 3 sahabat.

miss F : excuse me. i've lost rm30 here.
mr R : really? sorry, i didn't found any rm30 here.
miss F : nope. you took my money. (dan dan nie die tuduh aku. konfiden jer)
mr R : what?? (aku dah tinggikan suara..bengang dituduh melulu..)
miss F : yes. you took my money. i saw u shaking when u speak with me. (muka mmg ketat ah time ni..)
mr R : nope. i didn't found any money and i didn't took yours.
miss F : i've just withdraw that money from ATM. you know what?? when i left my bag anywhere in this UPM, nobody take my money. but now? (mati-mati nih die tuduh aku..)
mr R : that's not my prob! i didn't found any money. u got me?? (aku dah panas..muka aku dah merah..dada aku dah berombak..tgn aku dah gigil..kepala aku dah berasap..)
...
...
...
...
miss F : are you swear?
mr R : yes i swear!! (aku dah tinggikan suara..bergema GUC tu..)
miss F : swear to what?
mr R : i'm swear to God. (ambik kau! jelas dan sgt kuat aku ckp..ingat aku takut? aku x salah kot..)
miss F : ok. (kalah!!)


sangat babi perempuan tuh. foreigner. sesuka hati je nak tuduh aku ambik duit die. muka yakin nih aku yg ambik duit die. aku rasa die takde duit.tu yg datang mengemis dtg tuduh aku mtk duit die tuh. what the FUCK!!!! ingat aku ni senang2 je ko nak perbodohkan? sorry la weh..nasib baik aku reti speaking.leh aku lawan balik. sial punyer foreigner. kalau datang dgn adab yg sopan ok la gak.leh la aku slow talk.ni x, tetiba jer dtg tuduh2 aku melulu..mmg silap ah. aku tak pernah lagi tinggikan suara kat orang selama ni walaupun semarah mana aku sekalipun. tapi tadi aku mmg hangin giler.kau mmg wat silap td.so aku mmg tengking kau! mampus kau sial..kau jangan ingat kau leh terpedaya dgn taktik babi kau tu.eh mmg sgt pukimak lah!!!!!! tak pernah aku rasa marah camni. tapi betul la kata org. YAKIN KERANA BENAR. aku berani bersumpah atas nama Tuhan sbb mmg aku tak ambik duit die..

p/s : nasib baik aku masih dalam keadaan waras. kalo x, aku maki cukup2..sial3!!!!

.ridzwan razif.

3 comments:

edayani said...

huhu.. klau eda pon, eda bengang.. sbor ek, ewan..

R.I.E.Z said...

hurm..tu lah.mmg bengang giler. menggigil masa tuh.gila pnyer foreigner..

RASTAMAT said...

pesal ko x comolot die dol??
hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...