ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, December 26, 2009

my Digi broadband


haha..dunia tanpa sempadan kini milikku..mari kita jelajahi bersama..haha.aku berjaya dapatkan broadband untuk diri aku sendiri..walaupun tak semahal dan selaju yg lain, aku tetap berbangga..haha..jenama apa? adoyai..jenama tak glamer pon..Digi jer..hihi.. kos modem dan kos bulanan takyah la tawu yerk..hehe..aku masih mampu membayarnyer..haha..eh seronok la online gune broadband sendiri..takyah dah nak share uspot yg tersangat lembap bila ramai yg guna..hahaha..perkara pertama yg aku wat bila broadband ni dah leh guna ialah bukak youtube..tgk laju x buffer..so far ok gak la..not bad..wellpasni leh la update blog selalu..haha..insyaAllah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...