ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, January 02, 2011

| bilik oh bilik - part 2 |

selamat petang. malam sebenarnya. lebih tepat lagi pagi.

akhirnya selamat berpindah ke bilik asal lepas sebulan menumpang kasih di bilik saudara Jega. thanx Jega. jasamu dihargai. huhu. selesai kemas bilik. heaven giler. bilik sangat kemas. lepas ni aku hantuk kepala kedinding sape-sape yg gatal tangan sepahkan bilik aku. kan Amy kan. kita tengok kemas kemas ni tahan lama mana. kita tengok.

134 Murni, Kolej Canselor. ha. korang jangan nak buat lawatan ke bilik aku lak malam-malam ni. takder openhouse malam-malam ni ye. oh. rindunya bilik lama ni. sebab leh tengok pemandangan waktu malam direct ke padang kawad, then nampak la bangunan-bangunan bandar KL. nampak sikit je. KLCC tu tak nampak la pulak. ish.

hari ni ada beberapa kerat penghuni kolej dah balik. keadaan tak berapa nak bising lagi but still ada yg jerit-jerit. memekik macam duk 10 batu jauhnya. hoh! esok konpom havoc. konon lama tak jumpa kawan-kawan. konon la. chit!

suka tengok bilik kemas. dan bau wangi. suka. suka.

notaBilik : selamat mengemas bilik kepada penghuni yg balik esok. huhu

p/s :

  • takziah buat keluarga Allahyarham Faizal Yusof. aku minat dia nih. watak dia dalam cerita Adamaya memang best! semoga roh arwah diletakkan bersama orang-orang soleh. amin.
  • Isnin da start kuliah but aku tak ada kelas hari Isnin. what a great life.
  • esok disaat org sibuk-sibuk kemas bilik dan daftar masuk, aku dah boleh mengular makan angin sekitar kL.kihkihkih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...