ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, April 18, 2011

| poster FYP aku |

gud morning guys and girls. eh 1.35 am consider as morning kan?

okay cakap banyak tak guna!

wuut wuut. baru siap design poster utk presentation FYP selasa nanti. adush! cuak giler. hope everything okay la..okay tak design aku? ungu + pink?? eeuuwww...so lelaki jambu. damn!

moga dengan mainan warna lembut-lembut ni mampu melembutkan hati juri. ehem.

so, good luck untuk semua kawan-kawan aku yg akan present FYP next week. do the best guys!!

4 comments:

cik nuyu said...

teringat plak time buat poster tuk subjek metodologi.. huhu..

cik azeya said...

gud luck. :)

"Cik Belog Kecil" said...

salam..emm saya xbrape fhm.
mcm saya ni,dah ada emel google tp dalam bentuk yahoo.com..
mcmne ek?

"Cik Belog Kecil" said...

oppss sori tersilp pos komen..
i love purple..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...