ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, December 08, 2010

| al-kisah formSpring |

hello handsome boy and gedix girl sekalian. how's ur day? good if it's really a good day. too bad if it's a bad day. hari aku hari ni lite-lite je. makan tido makan tido. ye. agak santai sebenarnya.

okay. aku just nak share. ada la beberapa soalan kat formSpring aku. asked by anonymous AKA orang yang berselindung disebalik tirai kamar. mungkin malu sebab kechomelan dan kehenseman yang ada kot. takper, aku paham. jom.

1) kenapa blog kau ni aku tengok banyak post yang kutuk perempuan?
aku syak kau perempuan, sebab tu kau bising kan. oh ya! aku suka tengok perempuan melatah dengan post aku. it such a game. and i won it! gitu~ sebenarnya, perempuan nampak chomel sgt2 bila marah. and i like it!

2) nape dah makin kurang update blog?
aku agak busy lately. mencari modal nak kutuk kaum hawa lagi. eh tak. aku busy dengan urusan duniawi. MasyaAllah.

3) agak-agak, ko rasa ko hensem tak?
oh! aku tak pasti aku hensem ke tak. but then, kalo tak silap aku ada satu hadis menyatakan 'manusia dicipta sebaik-baik kejadian'. so as long as aku manusia, aku patot rasa aku hensem la kan. ko hensem ke tak? hensem kot. tapi aku lagi hensem dari kau la kn.

4) ko pernah bercinta ke tak sebenarnya?
cinta tu ape? aku terlalu sibuk mengejar harta dunia nih. jangan kacau.

5) ko ni macam sesuatu sangat la. ko gay ker?
shit sgt soalan. trimas sebab tanya. here is my answer, kalo aku gay and ko lelaki ko nak kapel ngn aku tak? kalo aku bukan gay and ko girl, ko nak kapel ngan aku tak? kalo dua2 soalan tu tak, suka hati aku la gay ke tak. paham? tak.

6) ko suka aku?
aku suka ko. sila la tanya 'bila kita nak kapel?'. aku nak jawab nih.

7) ciri-ciri perempuan idaman kalbu?
cukup dia memahami aku dan tak paksa aku ubah diri aku khas untuk dia. sebab aku taknak kehenseman yang aku ada dicacatkan dengan sifat hipokrit ye.

8) bila kita nak dating?
bila kau dah tak berselindung disebalik anonymous tu. kehkehkeh,

sekian. tu sedikit sebanyak soalan yang singgah kat formSpring aku tu. bila fikir-fikir balik, kelakar pon ada. tak leh blah bila ada yang tanya, ko lelaki ker? banner aku kat atas tu tak cukup besar ke weh?

notaForm : tanya la lagi soalan selagi kau mampu bertanya. aku nak jawab dengan hati yang mekar berbunga nih.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...