ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, December 22, 2010

| bingit lah! |

hola. selamat hari rabu boys and gurls. now cuaca agak mendung sikit. jap lagi hujan lah tu. dah nampak kilat memancar-mancar. now aku masih lagi di UPM tercinta. dalam proses wat final year project katanya. tapi haram! satu jadah haram pon tak buat lagi. proposal aku percaya masih lagi tergantung cantik depan bilik supervisor kitorang. mana ntah perginya supervisor tuh. bercuti kot. takkan pergi haji x balik-balik agi. pelik. shopping sakan ke hape kat Mekah nun.

srooot srooot. sadis sangat bila kena flu nih. actually baru baik demam. tinggal selsema je. shit. suara sengal. kalo karok ni sure sedap. serak serak basah gitu. Ramli Sarip pon menangis la kalau dengar. kihkihkih. sebut pasal karok nih, ada la hamba Allah tu dah la menumpang kat blok kami. siap bawak mic ngan speaker, diorang boleh bantai karok dalam blok tak kira waktu. memekak kot. kalau suara sedap, aku nak la jugak tunjuk double thumbs up kat depan diorang. nih suara haram. sumbang yg amat, pecah koyak rabak terus. pitching lari. high note low note hancuss. hampir-hampir nak gi tunjuk double middle finger depan diorang. well, aku kan baik. tak boleh wat camtu. nape nak rosakkan imej wat menda-menda camtu kan. dengar je la suara diorang yang lite lite je tu. lantak lah. lagi kuat diorang melalak, lagi kuar aku pulas volume speaker aku. biar bergegar bilik nih dengan lagu-lagu Maher Zain. aman! kihkihkih.

cuti ada lagi 2 minggu lebih kurang. dah nak masuk sem baru. my very last sem! yeay. tak sabar nak abes belajar, nak kerja. nak pegang duit sendiri. yezza.

ehem. tinggal lebih kurang 9 hari lagi nak masuk tahun baru. so aku nak cakap satu je la. toksah nak berangan bagai nak pasang azam tahun baru kalau azam tahun lepas satu haram pon hangpa tak buat. bullshit azam bagai. *tak terasa. tak terasa.

okay. selesai sesi melalut.

notaLalut : tahniah para penyanyi karoke jamban blok murni.. hujan sudah mula menampakkan bayangnya. rintik-rintik sebagai permulaan, lebat jua pada akhirnya. tahniah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...