hello dan selamat hari Khamis semua lelaki-lelaki idaman malaya dan perempuan-perempuan pengidam lelaki idaman malaya.ehem.
today aku tak ada kelas since kelas hari ni dah drag ke hari Isnin hari tu. so hari ni masa untuk lepak-lepak sambil online sampai juling. ehem. well, dah lama aku tak join apa-apa segmen or contest but suddenly aku terbaca satu segmen dari blog Ben Ashaari ni. cam menarik. ada kelebihan yang aku rasa aku nak join. so cam bese, ni la yang aku kena buat.

[sila klik gambar kalau nak join]
segmen DISEBALIK TABIR BLOG
tada! ni lah tuan punya Blog Budak Lelaki ni. ehem. secara ringkas mengenai tuan punya blog, nama ridzwan razif but mostly kawan-kawan panggil wan jer. ringkas dan padat gitu. masih menuntut di Universiti Putra Malaysia dalam jurusan Sains Komputer majoring Multimedia. degree okey! seorang yg simple, dan muka yg agak garang. (aku tak garang pon! sobsobsob) haha. yg paling penting aku masih single. ehem! okay tu je. nak kenal lebih-lebih sila lah add facebook yer. lalalala~
jumlah follower sekarang : ehem. 129 jer. sikitnyer..
soalan cepumas:
1) jika anda tidak punya blog, apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini?
-----> kalau aku tak ada blog, aku akan layan facebook je la. bosan kot layan facebook hari-hari.
2) ceritakan kepentingan blog kepada anda.
-----> for me, blog adalah medium untuk aku luahkan apa yg aku rasa. sebab sometimes kita tak boleh nak share secara lisan ngan orang lain, so kita share la secara bertulis. somemore, melalui blog jugak kita leh bukak pandangan kita untuk melihat dunia luar dan berkenalan dengan orang lain yang lain bidang dan lain pemikiran dengan kita.
3) blog feveret yang wajib singgah hari hari..kenapa dan mengapa.
that's all serba sikit pasal aku. tuan punya Blog Budak Lelaki. nice to see nice to hold...once broken considered sold. eh. tetiba.
