ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, September 27, 2009

:: ade aku kesah? ::

ye..aku cinta dia..
ade masalah?
ape yg berlaku..aku yg akan tanggung..
korang nk bising-bising apehal?
owh..amar makruf nahi mungkar..
ok baik..thanx guys!
i'm really appreciate that! seriously..
but now..keje korang dah habis..
thanx..
so pliz back off!!!!
aku dan dunia aku..
biar aku yg corakkan..
korang x tahu ape yg berlaku..
dan korang tak berhak untuk bersuara..
biarkan aku..

aku x phm..
kenapa manusia sering berfikiran tipikal..
sering kolot..
modenisasi tak menjamin fikiran yg matang..
ye..ini fakta..kerna manusia masih lagi kolot..
berfikiran negatif..
weh..come on..buka minda..
betul kata org..penjajahan masih berlaku..
dlm diam..perlahan!

ok2..biarlah aku tegaskan..
aku sayang dan cintakan dia..
sbb dia boleh jd kwn terbaik aku..
yg fhm ape yg aku rs..
yg temani aku saat aku sunyi..
yg bantu aku saat aku kesusahan..
korang ade masalah dgn semua ni??
kalo xde..sila back off..
pening la byk sgt langau2 yg menyibuk..
tq..

p/s : *sigh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...