ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, September 27, 2009

:: cinta?? ::

semua org sibuk berbicara soal cinta..
cinta..cinta..cinta..
ape ade ngn cinta tuh??
ape yg cinta leh janjikan?
it makes me really confuse!
betol ke cinta leh bahagiakan hidup?

dia hadir..
membawa cinta..
dan dia pergi..meninggalkan cinta..
kenapa??
definisi cinta tu adakah utk ditinggalkan?
sekali lagi aku keliru..
keliru yg teramat..

semua sibuk bercinta..
feeling-feeling bagai..
kerna cinta..lautan api sanggup ku redah..
ah konon!

tp kini aku sedar..
cinta yg menjadikan hidup bermakna..
kerna cinta lahirnya dunia ini..
kerna cinta juga lahirnya aku..
dan kerna cinta aku terus bernafas..
terima kasih cinta..
kerna hadir di sudut hati..

tp hati aku terus dipaut resah..
cinta akan datang dan pergi..
skrg cinta datang..
dan menunggu masa ingin pergi..
yeah..perpisahan akan terjadi..
semakin hari semakin cinta..
dan semakin hari perpisahan kian hampir..
cinta..setialah dikau..
janji padaku..kau kan setia bersamaku..
walau diri dirundung pelbagai malapetaka..

p/s : dia hadir saat aku dambakan kasih sayang..dan dia hadir saat aku perlukan teman..hadir saat aku kesunyian..hadir saat aku perlukan tempat mengadu..terima kasih cinta..kerna hadir buatku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...