ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, September 06, 2009

:: aku dan april ::

aku jenjalan dlm internet nie..surf punyer surf..tetibe aku terserempak la ngn satu info nie..perihal peribadi insan yang dilahirkan pada bulan April..kalo x silap aku ni hasil kajian Dr Fadhilah Kamsah..hehehe..aje la nk upload kat sini nk bg org tau aku nie camner..hihihi..

RAHSIA BUDAK APRIL

* Sangat aktif dan dinamik. * Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal. * Sangat menarik dan pandai menjaga diri. * Punya daya mental yang sangat kuat. * Suka diberi perhatian. * Sangat diplomatik (pandai memujuk ). * Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang. * Sangat berani dan tiada perasaan takut. * Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah. * Emosi cepat terusik. * Cuba kawal perasaan. * Kecenderungan bersifat pendendam. * Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan. * Kuat daya ingatan. * Gerak hati yang sangat kuat. * Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain. * Berpenyakit disekitar kepala dan dada. * Sangat cemburu dan terlalu cemburu


so, most of the facts given qiute true la..hehe..yg sgt diplomatik tu x menahan..geli perut den..guys..watch out..emosiku cepat terusik la weh..so..gurau2 tuh agak2 ah..kut2 ade yg mkn penyepak lak kang kn..hihi..eh korg bc la puas2..kenali aku sebelum hakimi aku..ok???

p/s : aku pendendam..what u've done to me will come back to you!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...