ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, September 25, 2009

:: puas sudah beraya ::

hoorraaayyyy....here we go!! upm..i'm back..yuhuuu.. fuck off dude!! argh..abes dah cuti seminggu..cuti aidilfitri..pergh..raya mmg best..wallah!! and now..it's a time to put myself again in study mood..yeah! chaiyok3..*padahal..

aku dh smpai ke upm tercinta nie tepat jam 12.30 tghari jumaat 25 sept 2009..awal 2 hari dari tarikh sepatutnyer pulang ke kolej..what can i do, rindu yg teramat kat upm n especially kolej canselor..pergh..mantap siot!! *padahal tiket xde..blah!!! weh..aku sorang2 je dlm bilik nie..sunyi jek kolej..camner nk mkn..cafe bukak ker? ha..mak..lapar..camner nie..nasib bek beli roti..roti pon roti la..janji ade gak mknn..ah! mlm nie overnite kat luar ah..mengemis kt dataran merdeka ker..mcm perantau jek..

sunyi la kolej..xde bunyi suara org pon..seram lak rase..hikhik..xpe2..tabahkan hati..hanya yg tabah akan berjaya..*cic sgt! huhu..hah! bunyi kucing..mn lak dtg kucing nie..isk3..saje je nk wat sound effect nk takutkan aku ek..sepak kang!

oit..kwn2..dah2 la tu mkn kuih raya..kuih raya umah aku dah habis da pon..tetamu yg dtg ramai sgt..mls la nk cite kat sini..kang x muat page lak..*serdak kuih banyak lagi.. duit raya?? byk!!! tp sume budak2 kecik yg dpt..hampeh betol..aku nie xde la tua sgt kot..muda lagi..layak lagi dpt duit ry! adoi..dpt pon mcm x dpt jek..weh..budak2 mn leh pegang duit byk2..kang diorg wat beli aiskrim..ngn pistol mainan..dah3!! xyah belakon konon2 nk masukkn dlm bank..blah!! tgk je la mggu dpn..ade la tu beli kete mainan, pistol mainan..silap2 ade yg beli henpon baru..budak2 zaman skrg..mcm ah aku x tau!!!

ngee..lapar3..sape ade nasi?? aku kelaparan nie..dem~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...