ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, September 15, 2009

:: SALAM AIDILFITRI ::


aku mohd ridzwan mohd razif @ choki-choki menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf diatas semua kesilapan tutur bicara dan terkasar tingkah laku selama kita berkawan..halalkan makan minum aku..dan samalah kita jadikan syawal kali ini lebih bermakna..amin..maaf zahir dan batin..dengan ingatan tulus ikhlas dari : ridzwan razif....:)

yes!
raya dah hampir tiba..
dan alhamdulillah aku berjaya harungi bulan ramadhan dgn jayanya..
insyaAllah..
i'll be in my hometown on 18 september..
on friday evening i guess..
mum..wait for me..
argh..aku still lagi x shopping ry lagik nie..
cmner..
sempat ke x nie..adoyai..
ah..sempat ah kot..
ari sabtu tu pulun ah shopping puas2..
lagipun..last2 minit nie mesti brg2 dah turun harga..
pergh..mesti best shopping nnti..hahaha..

well..for all my frenz..
selamat hari raya..
maaf zahir batin..
jgn main mercun kalo xnak kudung..
jgn drive lelaju kalo xnk nyawa ry kat hospital..
jgn mkn kuih ry melampau2..
kang tersedak lak..
and lastly..jgn lupe bg aku duit ry oke~~

SALAM AIDILFITRI...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...