ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, January 11, 2009

futsal dan penyokongnyer

semalam (sabtu 10 jan) dan arini (11 jan) aku g support team futsal interkolej..aku jd penyokong setia la kononnyer..huhu..alah, team wanita yg men..mmg la jd penyokong setia kn..haha..semalam aku jd jurufoto utk futsal tu..so dpt la merit lebey..haha..gile merit la katakan..eh, aku rs x salah kalo aku ckp sume yg join aktiviti kolej sbb nak kejar merit..cume beberapa makhluk pelik je yg xnk join sbb..alah, org pelik..bese la..

hm..back to the story..kitorang kalah la..team KC men 3 game tau..seri, 1-0, 2-0..mcm dah dirancang lak..but anyway diorang men ok la..not bad..but maybe x byk lthn..last minit baru sibuk cari pemain..so, xpe la..at least saingan sengit gak la..team KC x berenti menyerang..tp apakn daya..xde rezeki.. tapi ms last game td, aku mmg sakit ati ngn penyokong ntah dari team mn..mcm budak2..bukan dtg nak sikong, tapi nak downkan team org len..mcm budak2 darjah 6..langsung xde ciri2 pelajar ipta..muka mcm educated..tp ntah mn silapnyer..wayar putus tang mn pon x tau..haha..kira sebahagian makhluk pelik gak la tu.. well..buat team KC..korang is the best..walaupon kite x menang, tp korang bermain ngan cukup baik..terutama goalie korang..mmg best!! korang mmg best!! berdaya saing..chaiyok2 KC!!

ni sebahagian shot yg sempat dirakam..nampak muke pemain kami yg kepenatan dan penyokong yang kepoyosan dan jurugambar yg agak macho tu?? hehe..jgn marah ye..

introducing..goalie team KC yg amat berwibawa..hehe..sekali die berdiri dpn gol..terus tertutup gol tu..xde ruang langsung..hehe..maap cikin..jgn amek ati ea..ko mmg terbaik..fit!!caya ah!!

wajah penyokong + pemain yang menaikkan semarak canselorian..terbaik!!!! aku sayang kamu..hidup futsal wanita KC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...