ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, January 02, 2009

selamat la korang


ni la muka2 yang kene baling tepong td..haha..td kitorang sambut besday 4 kwn kami nie..ikwan muni aisah n ajaq..diorang sporting giler..x kisah pon walaupon bdn putih ngn tepong..mcm mat saleh terlebih putih..haha..dua kilo tepong kami import spesel utk korang..mintak ampon maaf la ye..rawatan terbaik utk cerahkan kulit..xyah g spa pon..ngeh3.. korang..selamat ari jadi ye..semoga panjang umur n dimurahkan rezeki..sori la hadiah yg aku bg x seberapa..ptptn x dpt lg r..hehe..sori la ajaq n aisah..aku x sempat nak sediakan adiah utk korang..tp walau ape pon..semoga korang happy2 selalu k..


ceh!! aku ingatkan besday people je yg kene tepong..tapi sekali diorang ngamuk..sume kene tepong..mmg pesta tepong betol..x cukup 2 kilo tepong tu..mmg best..korg mmg happening la..best!! aku akan sentiasa merindui saat bahagia kite nie..yg paling teruk cikin la..org first yg kene..padahal bukan desday die pon..haha..sian ko cikin..mmg selalu dibuli..sabar ye..jadikan kenangan kite bersama k..nasib bek lepas tu ujan..so mesti dah ilang tepong2 yang 'bergelimpangan' kat tgh padang tu..huhu..xde la kotor sgt..sekaligus menghilangkan bahan bukti..haha.. kenangan manis kite akan sentiasa terpahat di hati aku dan diriku..terima kasih kalian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...