ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, January 01, 2009

happy new year 2009


10..9..8..7..6..5..4..3..2..1..hepi new year..maka berduyun2 la manusia memasang hajat..memasang azam baru..masing2 sibuk menukar personaliti baru..maklumlah, tahun baru nie nak la berubah jadi manusia baru..ngeh3..tak kurang yang memasang azam baru..walaupon azam yang sama dah dibuat masa tahun baru yang lalu..tapi diorang buat jugak tahun nie..sebab sepanjang tahun lalu x pernah berusaha untuk mencapai azam tersebut..haha..sama la ngan aku..kepada yang dah berjaya capai azam tahun lepas, segulung tahniah aku ucapkan..leh la continue ngan azam seterusnya tahun nie..kepada yang gagal, tahun nie diharap memberi sinar perubahan untuk korang..termasuk la aku dan diriku..hehe..

buat yang mengenali diri ini..aku dan diriku mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2009 dan juga awal muharram yang aku kira masih lagi dirasai sekarang..semoga dengan kehadiran tahun baru kali ini membawa bersama sinar untuk kita semua dalam usaha merubah arus perjalanan kehidupan..amin..SELAMAT TAHUN BARU 2009 & SEMOGA SUKSES!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...