ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, January 04, 2009

merentas kampus 08/09 upm

aku dan diriku baru je balik dari kejohanan merentas campus o8/09 tu..huh..mmg merentas campus betol..serata ceruk kampus kitorang lalu..nasib bek x g kat kolej 10 tu..kalo x, leh jd merentas kampus perdana..huhu..pastu sume pitam..haha..

sebenarnyer aku berbelah bg nk g ke x lari2 nie..aku mmg dah nekad xnak g tau..mmg xnk..tp ntah nawaitu ape ntah..terdetik lak pg td nak g..huhu..g je la..serah diri..leh gak jln2 pusing kampus..tp serius aku x lari pon..jln2 je..lari kejap2 je..aku ni dah la x fit..fat pon x..huhu..cpt semput..nak je aku berlakon pengsan td..leh naik ambulan yg ber-aircond tu..haha..seronok..tp walau ape pon..aku berjaya gak hbskan larian..eh3..bukan larian..jalanan la..huhu..jalanan??
ah lantak la..yg penting aku berjalan..ngeh3..

bagi nyawa..bagi nyawa..adoyai..hbs sume nyawa simpanan aku..semput yg amat..kaki ni da longgar hbs nie..kalo tarik gerenti lerai..ngeh3..korg jgn tarik2 kaki aku tau..huhu..penatnyer..bygkan la 7.5 kilometer..mak datuk..kalo jln kaki dari kolej aku nie, dah leh smpai the mines nie..huhu..pmpuan best la..5.3 kilometer jek..dekat je tu..sekangkang anak kera baru lahir je tu..kitorang yg laki nie kene lari sekangkang gajah la..hakhak..penat3..dah la berbukit bukau..time turun bukit laju je..time naik, huh...mcm kapcai buruk..krek..krek..krek..pom!!!

gambar nie aku capture lepas hbs larian...aku mmg hebat..dpt no 16 kot..sesuai ngn no peserta aku..hehe..hebat x?? kagum la tu..baru korang tau sape aku..ha..aku atlit tau..16 dari belakang..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...