ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, January 03, 2009

looser is looser..

aku kalah..aku kalah..aku dan diriku kalah dow..aku baru balik dari men badminton ngn kwn2..peh kalah..xde menang satu pon..mmg kalah terok nie..haha..malu3..tapi bak kate murni, juz play for fun...haha..adoyai..tp bg aku la kn, dah alang2 men bek menang terus..huhu..xpe2..nnti leh cube lg kn..mgkin sbb court basah td..tu yg kalah teruk tu..haha..alasan klise..ngeh3..

skrg badminton dah jd mcm permainan wajib kitorang..tiap2 petang men..leh jd wakil kolej nie..bertambah2 la merit kitorang nnti..leh stay kolej smpai graduate..huhu..walaupon ade kwn kitorang tu 'kurang kurus' cikit tp die mmpu bermain dgn baik..dahsyat giler..tnpa segan silu dow..korang mmg sporting hbs la..power..kalah pemain handalan..aku yg kurus ni pon x selincah diorang..ngeh3..agaknyer kat kampong diorang selalu men badminton nie ngn sepupu sepapat diorang kot..huhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...