ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, January 01, 2009

tahun baru datang lagi

selamat menyambut tahun baru 2009..
dimana detik korang countdown tahun baru kali nie..
aku dan diriku sambut tahun baru dalam bilik jer..bersama2 dengan khayalanku dan impianku..haha..aku tak pernah menyambut tahun baru mcm orang lain..pergi ke sambutan tahun baru di bandar2 besar..ntah lah..aku tak berminat langsung bersesak di tengah2 lautan manusia..sesetengah orang aku kate takder life tapi tu la aku..kalo aku suke, aku buat..kalo tak, sori la..ngeh3..mungkin sudah terbiasa dengan didikan ayah bonda, aku lali dengan perkara sebegini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...