ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, February 11, 2009

awal pagi

ah..selamat pagi semua..today, aku terbuang tebiat dengan bangun di awal pagi untuk study..haha..ari nie aku ade test organisasi komputer dan struktur diskrit..tapi x hbs study lg nie..terpaksa la korbankan masa tidur aku yang begitu nikmat tuh..adoyai..ngantuk mmg ngantuk tapi apakan daya..perjuangan belum selesai..sambil study sambil online..huhu..

setelah mengharungi beberapa test before, clearly aku belum bersedia..so, aku ambil keputusan untuk study sebaik mungkin untuk carry mark aku nie..xnak la pointer aku jatuh sem nie..x sanggup..huhu..

so, before aku mengarut dengan lebih mendalam baik aku continue study dulu..kang leh tidur jap..haha..well..see u guys then..daaa..


*ngantuknyer...tersengguk-sengguk dah nie*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...