ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, February 19, 2009

bergelumang dengan assignment

salam..apa khabar semua..huhu..mcm nak bagi ceramah lak..

well..hm..this week is very disaster week for me..argh!! tensen sgt2..this week aku dapat result untuk 1st test..hm..result mmg teruk..failed je semua..kalo dah failed, mesti la masuk dlm KIV list..haha..bangga ke x agak2nyer..mesti la bangge..sebab dpt perhatian lebih dari pensyarah..(nak sedapkan hati sebenarnya)..huhu..aku tak tau la salah sape..salah aku yag x belajar ke, salah pensyarah tu sendiri ke, salah soalan tu ke..ape tak nyer..belajar lain, kuar soalan lain..jauh beza..sape x tensen..but then, kalo ade yang lulus ngn cemerlang..mesti la aku yang salah kn..hehe..argh..aku ttp x puas hati..tapi nasib bek gak sesetengah pensyarah tu nak wat kuiz utk cover balik kitorang punyer mark..alhamdulillah..time kasih cikgu..haha..

hm..ari nie aku dah anta assignment java II..lega giler rs..disaster dah hilang satu..tapi mcm x hilang gak kot sebab assignment 3 dah menanti..semalam dah anta assignment 2 diskrit..ok la..xde la banyak sangat keje..hm..as a student, aku kene gak la adapt semua nie..by hook or by crook, aku kene hadapi semua nie dengan senyuman..senyum semua...peace..!!

hm.mln nie ade rehearsel firus..kene berpantun nie..

assignment java sudah dihantar,
assignment diskrit pon sudah dihantar,
ape lagi yang x dihantar??
cepat hantar..nanti kene penampar..

hahaha...adious..

p/s : tiba masanya untuk aku fikir tentang masa depan aku sendiri..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...