ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, February 15, 2009

firus VII

salam..ari nie ahad 15 februari berlangsungnya pesta warisan pantun tiga penjuru (firus VII) di kolej aku..of coz kolej canselor ma..hehe..well..sambutan agak meriah..aku ditarik masuk ke unit rencam oleh ikwan..haha..ala, unit tugas-tugas khas..tapi ari nie aku jd photographer sehari suntuk..pkul 12 lari g test titas jap..then sambung balik..nak kata penat mmg penat la..but then really enjoy..haha..

kajang pak malau kajang berlipat..
kajang sikin berlipat-lipat..
kajang munie tak bertempat..
kajang nana si mangkuk tingkat..

hehe..tu la pantun aku untuk korang kawan2 aku..hehe..gurau2 jek tau..jgn ambik seyes lak..

nasi lemak buah bidara
sayang selasih hamba lurutkan..
emi ngn ikwan dua saudara..
adoyai..kalo bersama..ketawa sakan..

korang mmg happening la..tabik beb..

sorong laptop bawah katil..
laptop baru wan yang punya..
kak aisah kite teror masak begedil..
xtak mcm begedil angin sikin punya..

erk?? begedil angin?? haha..jgn hangin lak sikin..best tau berpantun nie..tu pon kalo reti la..jgn ritma lari dah la..nnti jd perosak pantun lak..bukan pesta pantun dah nnti..jd pesta lain lak..hehe..kepada pengarah firus nie..tahniah..buat semua ajk..tahniah juga..hope terbaik untuk sesi final nnti..(22 februari)..

p/s : selalu jd bidan terjun..terlompat-lompat nak terjun..ayak!! jatuh tangga lak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...