ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, February 13, 2009

test 1 semester 2 yang sangat mengharu-birukan..

alhamdulillah 4 test dah aku lalui dengan x selamatnyer..yela, semua test mcm hampeh..banyak silly mistake yang aku buat..nmpak sangat x really prepared..but then test java II is the worse among the others..oh God..it's really crazy damn question..aku jawab ntah ape2 ntah..mcm2 yang aku jawab..mmg x well prepared..killer subjek tu..adoyai..

by the way, test diskrit ok gak la..aku leh jawab dengan tenang..tapi not enough confident..huh..tenang tapi x senang..ha..camner tu..bayangkan je la...soalan 1 pon dah satu mukasurat..naik juling aku baca soalan..nasib bek terlintas kat kepala aku nak jawab camner..haha..

satu lagi test BM fungsional..ha..yang ni nmpak mcm senang..tapi Tuhan saje yang tahu..susah giler..ayat mmg berbunga2..aku yang suke bermain dengan bahasa nie pon x paham ayat2 die..isk3..dahsyat..mmg berbunga habis..baik punya susun..nasib bek soalan objektif jek..kalo suh buat ayat, mmg aku akan mengarut dengan lebih mendalam r..haha..

hah..test pertanian..aku x paham nape student multimedia kene ambik subjek pertanian..dah aku kene attend test pertanian lak..huh..menambah sengsara yang sedia ada nie..bapak susah..mujur gak ada kebijaksanaan kawan2..dapat la aku jawab dengan hati berbunga2..haha..maafkan kami sifu..

hm..ahad nie aku ade test TITAS..alamak..nak kene baca nota yang berjela2 tuh..bosan betul..dah la ari ahad..orang nak kuar berfoya2 pon x senang..adoyai..xpela..nak wat camner kan..terpaksa..haha..hope test nie xde la susah sangat..objektif question jek..tembak sane..tembak sini..dah siap..haha..

argh..aku masih tensen..nape sem nie aku x perform betol2..ni nak kene revenge balik masa test 2 nnti nie..haha..adious!!



p/s : sedang bergelumang dengan nota-nota TITAS..tapi x baca pon..haha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...