ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, February 17, 2010

.: i'll test u by the way u never know u're being tested :.

menangis..sayu..
tunduk layu..
*sigh..

penderitaan aku..
air mata aku..
keperitan yang aku lalui..
rupanya hanya ujian yang sedang berlangsung..

maafkan aku..kerana bersangka buruk terhadap dirimu..
maafkan aku..kerana sangsi dengan tindak tandukmu..
aku mentah dlm menduga perbuatan..
mentah dlm meneliti sesuatu kekhilafan..

mengapa sampai begini kau uji aku..
mengapa sampai saat aku mencari keseronokan luar..
mengapa sampai saat aku mencari insan lain sbg pengganti..
mengapa sampai saat kering air mata aku..
mengapa baru sekarang kau bongkarkan segalanya..
mengapa sampai saat aku cuba utk lupakanmu..

maafkan aku..aku tak kuat..
tapi aku masih menyanyangi kamu..
dan masih mencintai kamu..
maafkan aku atas tindak tanduk melulu aku..

sayang..
jgn lagi ada penipuan antara kita..
janji?

p/s : sob3..

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...