ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Saturday, February 13, 2010

.: semalam kau gembira..tapi kini haruskah kau berduka.. :.

semalam kau sgt gembira..
mengungkapkan kata cinta..
pada insan yang bertahta dihatimu..
selamanya..
aku juga tumpang gembira..
pabila kau gembira..
betul..jujur aku gembira..
walau kisah kita sudah sampai akhirnya..

kini kau berduka..
semua yang pernah aku lalui kini beralih pada kau..
kekecewaan..luka..penantian..
perit kan..aku pernah lalui..
aku mengerti semuanya..
aku turut bersedih..
kerana kau bersedih..
jujur aku gusar..
sedih dan kecewa..

kau jangan buat keputusan terburu-buru..
jangan ikutkan perasaan..
fikir serasional-rasionalnya..
aku doakan kebahagiaan kau..
walau aku sendiri masih mencari kebahagiaan..

p/s : karma sudah dtg..harap kau tabah..aku sentiasa utk tenangkanmu..mungkin harus aku akui, tiada yang boleh bahagia atas air mata aku..

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...