ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, February 08, 2010

.: kisah semalam biarkan basi..aku sudah buka buku baru :.

aku ingin ketawa lagi..
girang..riang..
seperti mahu melompat bak anak-anak dpt patung barbie..
senyum manis utk semua..

oh maaf..aku fanatik..
kerana aku ingin happy..aku mahu lupakan luka semalam..
parutnya masih ada..biarlah..
sebagai kenangan..sejarah silam..
biarkan tinggal parutan kenangan..memori terluka..pedih!

kini dia gusar..keindahan yang dicapai goyah..
Ya Allah..bantulah dia..
jangan goyahkan imannya..jangan wujudkan dendam antara mereka..
aku pohon..jangan pisahkan mereka..
kerana kebahagian mereka adalah kebahagian aku..

p/s : kesian dia..semoga tabah harungi dugaan..walaupun aku dikhianati, tp aku takkan mengkhianati..walau aku dilukai, tp aku takkan sesekali melukai..badai yg datang melanda mengajar kita erti hidup yang sebenar..

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...