ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, February 23, 2010

.: kamu jangan bilang kamu teguh andai kamu dan aku saling jatuh menjatuhkan :.

dunia aku begini..
dan selamanya kekal begini..
meskipun mata kita bersatu..
dan kita sama-sama mengintai celahan detik..
kita akan tetap begini..
bagai langit dan bumi..
andai masing-masing terlalu agungkan diri..

seteguh batu..
akhirnya berlekuk dititip air..
akhirnya hancur ditiup hembusan angin..
kita tetap begini..
mencari sesuatu yang tak pasti..
bukankah begitu?

pelik bukan..
kita sama-sama berjuang..
tapi apa yang kita dapat?

aku harus kuat..
aku benci semua ini..
dan aku tak akan biarkan semua ini menang..
dan bersorak beramai-ramai..
jangan kamu mimpi!

p/s : nothing in my mind..kosong..vakum mungkin..:p

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...